')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://persianlifestyle2.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}
لایف استایل ایرانی
صفحه نخست
پروفایل
توضيحات بنر تبليغاتي
به گفته کریستین Kenneally در کتاب خود  \"اولین کلمه ، \"  \"امروز حدود ۶,۰۰۰ زبان در جهان وجود دارد ، و نیمی از جمعیت جهان فقط 10 نفر از آنها صحبت می کند. انگلیسی تنها غالب این استعمار بریتانیا
تاریخ
تاریخ : دوشنبه 26 اسفند 1398
نویسنده
نویسنده : لایف استایل
نظرات

به گفته کریستین Kenneally در کتاب خود  "اولین کلمه ، "  "امروز حدود ۶,۰۰۰ زبان در جهان وجود دارد ، و نیمی از جمعیت جهان فقط 10 نفر از آنها صحبت می کند. انگلیسی تنها غالب این استعمار بریتانیا ۱۰/۱ آغاز گسترش زبان انگلیسی در سراسر جهان است; این تقریبا در همه جا صحبت شده است و از زمان جنگ جهانی دوم ، با رسیدن جهانی به قدرت آمریکا ، شایع تر شده است.

 

نفوذ زبان انگلیسی نیز در سطح جهان از طریق فرهنگ پاپ آمریکایی ، موسیقی ، فیلم ، تبلیغات ، و نشان می دهد تلویزیون گسترش یافته است.

 

صحبت در سراسر جهان

یک سوم از جمعیت جهان انگلیسی صحبت می کنند به عنوان زبان اول یا ثانویه ، بیش از ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ نفر است. 2

 

تونی ریلی اشاره کرد برآورد قبلی در  "تغییرات انگلیسی زندگی می کند " در بریتانیا یکشنبه تایمز ،  "در حال حاضر تخمین زده می شود ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ زبان انگلیسی در سطح جهان: ۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰ که انگلیسی صحبت می کنند به عنوان زبان اول خود ، ۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰ به عنوان زبان دوم و ۷۵۰ میلیون نفر که انگلیسی به عنوان زبان خارجی صحبت می کنند.  "او ادامه داد:

 

«نخبگان مصر ، سوریه و لبنان فرانسه را به نفع انگلیسی ها ریخته اند. هند تا به مبارزات انتخاباتی سابق خود را در برابر زبان حاکمان استعماری آن معکوس, و میلیون ها نفر از پدر و مادر هند در حال حاضر ثبت نام فرزندان خود را در مدارس زبان انگلیسی--در به رسمیت شناختن اهمیت زبان انگلیسی برای تحرک اجتماعی. از سال ۲۰۰۵ ، هند به حال بزرگترین جمعیت انگلیسی زبان جهان ، با مراتب بسیاری از مردم بیشتر با استفاده از زبان از قبل از استقلال. رواندا ، در یک حرکت دیکته به همان اندازه توسط اقتصاد منطقه ای به عنوان پس از نسل كشی سیاست ، یک سوئیچ عمده فروشی به زبان انگلیسی به عنوان رسانه خود را از آموزش مقرر شده است. و چین در مورد راه اندازی یک برنامه عظیم برای مقابله با یکی از معدود موانع باقی مانده به گسترش اقتصادی خود را فوق العاده است: یک میخواهیم از سخنرانان انگلیسی.

 

 "انگلیسی دارای وضعیت رسمی یا ویژه در حداقل ۷۵ کشور با جمعیت ترکیبی ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ نفر است. تخمین زده می شود که یکی از چهار نفر در سراسر جهان انگلیسی صحبت با درجاتی از شایستگی.  "

هنگامی که انگلیسی برای اولین بار صحبت شد

انگلیسی مشتق شده از زبان نیا-هندو-اروپایی صحبت شده توسط عشایر سرگردان اروپا حدود ۵,۰۰۰ سال پیش. آلمانی نیز از این زبان آمد. زبان انگلیسی است مرسوم به سه دوره مهم تاریخی تقسیم: انگلیسی باستان ، انگلیسی میانه ، و مدرن انگلیسی. انگلیسی باستان به جزایر بریتانیا توسط مردمان ژرمنی آورده شد: جوت, Saxons, و زاویه, با شروع در ۴۴۹. با استقرار مراکز یادگیری در وینچستر ، تاریخ در حال نوشته شده است ، و ترجمه متون مهم لاتین را به گویش غرب ساکسون در 800s ، گویش صحبت شد وجود دارد ' رسمی "انگلیسی باستان. " کلمات به تصویب رسید از زبان های اسکاندیناوی.

 

تکامل زبان انگلیسی

در فتح نورمن در ۱۰۶۶ ، گویش نورمن فرانسوی (که فرانسوی با نفوذ ژرمنی بود) وارد بریتانیا شد. مرکز یادگیری به تدریج از وینچستر به لندن نقل مکان کرد ، بنابراین انگلیسی قدیمی دیگر تحت سلطه است. نورمن فرانسه ، صحبت شده توسط اشراف ، و انگلیسی باستان ، صحبت شده توسط مردم مشترک ، در طول زمان برای تبدیل شدن به انگلیسی میانه. توسط 1200s ، در حدود ۱۰,۰۰۰ کلمات فرانسوی به انگلیسی گنجانیده شده بود. 3 برخی از کلمات به عنوان جایگزینی برای کلمات انگلیسی خدمت کرده اند و دیگران با معانی کمی تغییر کرده اند.

 

املای تغییر به عنوان افراد با پس زمینه نورمن فرانسه نوشت کلمات انگلیسی به عنوان آنها صدا. سایر تغییرات شامل از دست دادن جنسیت برای اسم ها ، برخی از اشکال کلمه (به نام تغییرات) ، خاموش  "e ، " و یک دستور کلمه محدود تر است. Chمزایده نوشت: در میانه انگلیسی در اواخر 1300s. لاتین (کلیسا ، دادگاه ها) ، فرانسوی ، و انگلیسی به طور گسترده ای در بریتانیا در آن زمان استفاده می شود ، هر چند زبان انگلیسی هنوز هم بسیاری از گویش های منطقه ای که باعث برخی از سردرگمی بود.

تغییرات ساختاری و دستوری نیز رخ داد. چارلز باربر اشاره در  "زبان انگلیسی: مقدمه ای تاریخی ":

 

 "یکی از تغییرات عمده نحوی در زبان انگلیسی از زمانی که انگلیسی-ساکسون تایمز شده است ناپدید شدن S [ubject]-O [bject]-V [erb] و V [erb]-S [ubject]-O [bject] انواع کلمه سفارش, و ایجاد S [ubject]--V [erb]--O [bject] نوع به عنوان نرمال. نوع S-O-V در اوایل قرون وسطی ناپدید شد و نوع V-S-O پس از اواسط قرن هفدهم نادر بود. V-S word-order در واقع هنوز هم به زبان انگلیسی به عنوان یک نوع کمتر رایج وجود دارد ، همانطور که در پایین جاده آمد کل جمعیت از کودکان ، اما نوع کامل V-S-O به سختی امروز رخ می دهد.  " 

 

استفاده از مدرن انگلیسی

 

بسیاری از محققان در نظر دوره اولیه انگلیسی مدرن به حدود ۱۵۰۰ آغاز شده است. در طول رنسانس ، انگلیسی کلمات بسیاری از لاتین از طریق فرانسه ، از لاتین کلاسیک (نه فقط لاتین کلیسا) ، و یونانی گنجانیده شده است. کتاب مقدس پادشاه جیمز (۱۶۱۱) و آثار ویلیام شکسپیر در زبان انگلیسی مدرن در نظر گرفته شده است.

 

یک تحول بزرگ در زبان ، پایان دادن به "اوایل " subportion از دوره مدرن انگلیسی ، زمانی بود که تلفظ از حروف صدادار طولانی تغییر کرده است. این به نام تغییر واکه بزرگ است و در نظر گرفته شده است از 1400s از طریق 1750s یا بیشتر اتفاق افتاده است. به عنوان مثال ، یک حرف صدادار انگلیسی بلند بالا مانند e در نهایت به انگلیسی مدرن طولانی من تغییر کرده است ، و یک انگلیسی میانه بلند oo تکامل یافته به یک صدای مدرن انگلیسی ou. بلند اواسط و کم واکه تغییر نیز ، مانند طولانی در حال تحول به مدرن انگلیسی طولانی و صدا ah در حال تغییر به صدای طولانی است.

 

بنابراین برای روشن شدن ، اصطلاح  "مدرن " انگلیسی اشاره بیشتر به حالت سکون نسبی تلفظ ، دستور زبان ، و هجی از آن است که هر چیزی برای انجام با واژگان فعلی و یا زبان عامیانه ، که همیشه در حال تغییر است.

 

انگلیسی امروز

 

زبان انگلیسی است که تا به حال اتخاذ کلمات جدید از زبان های دیگر (۳۵۰ زبان ، با توجه به دیوید کریستال در  "انگلیسی به عنوان زبان جهانی "). حدود سه چهارم از کلمات خود را از یونانی و لاتین آمده, اما, به عنوان یک درخت روغن قلم به عنوان آمون در "انگلیسی بد: تاریخ تشدید زبانی, "  "آن است که قطعا یک زبان رومنس نیست, آن یک آلمانی است. شواهد از این ممکن است در این واقعیت است که آن را بسیار آسان برای ایجاد یک جمله بدون کلمات از منشاء لاتین ، اما تقریبا غیر ممکن است که هیچ کلمه ای از زبان انگلیسی قدیمی است.  "

 

با بسیاری از منابع در پشت تکامل آن ، انگلیسی قابل انعطاف است ، با کلمات نیز به طور منظم اختراع شده است و همچنین. رابرت Burchfield ، در  "زبان انگلیسی ، " تماس با زبان  "ناوگان کامیون juggernaut که می رود در بدون در نظر گرفتن. هیچ شکلی از مهندسی زبان و هیچ مقدار از قوانین زبانی جلوگیری از myriads تغییر است که پیش رو.  "

 

ارسال شده ها به فرهنگ لغت

 

پس از مقدار مشخصی از استفاده ، واژه نامه ویراستاران تصمیم می گیرند که آیا یک کلمه جدید به اندازه کافی قدرت دارد تا آن را به دیکشنری اضافه کند. مریام وبستر یادداشت ها که سردبیران آن صرف یک ساعت یا دو روز خواندن یک مقطع از مواد به دنبال کلمات جدید ، معانی جدید به کلمات قدیمی ، فرم های جدید ، املای جدید ، و مانند آن. کلمات به یک پایگاه داده با چهار چوب خود را برای مستندات و تجزیه و تحلیل بیشتر وارد شده است.

 

قبل از اضافه شدن به فرهنگ لغت ، یک کلمه جدید یا تغییر به یک کلمه موجود باید مقدار قابل توجهی از استفاده در طول زمان در انواع مختلف از نشریات و/یا رسانه ها (استفاده گسترده ، نه فقط در اصطلاحات) داشته باشد. فرهنگ انگلیسی آکسفورد یک فرآیند مشابه برای ۲۵۰ lexicographers و سردبیران آن است که به طور مستمر تحقیق و به روز رسانی اطلاعات زبان است. 

 

انواع زبان انگلیسی

 

همانطور که ایالات متحده دارای گویش های منطقه ای است و در تلفظ و کلمات انگلیسی و آمریکایی تفاوت دارد ، زبان دارای گونه های محلی در سراسر جهان است: بومی آمریکایی های آفریقایی تبار انگلیسی ، آمریکایی ، انگلیسی ، کانادایی ، کارائیب ، Chicano ، چینی ، یورو انگلیسی ، هنگلیش ، هند ، ایرلندی ، نیجریه ، غیر استاندارد انگلیسی ، پاکستان ، اسکاتلند ، سنگاپور ، استاندارد آمریکایی ، استاندارد انگلیسی ، انگلیسی استاندارد ، و زیمبابوه.

آموزش زبان انگلیسی در منزل

موضوعات مرتبط
موضوعات مرتبط: آموزش زبان انگلیسی ,
بازديد : 36
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0


برچسب‌ها
برچسب‌ها: تاریخچه انگلیسی ,انگلیسی آفریقایی ,انگلیسی بریتیش ,لهجه های زبان ,لهجه های زبان انگلیسی ,یادگیری لهجه های زبان انگلیسی ,

مطالب مرتبط
مطالب مرتبط:
آموزش زبان انگلیسی در منزل
ادبیات زبان انگلیسی
زبان جهانی زبان انگلیسی است
زبان انگلیسی از نظر جغرافیایی
زبان انگلیسی تاریخی
مبدا زبان انگلیسی
یادگیری زبان انگلیسی با هوش مصنوعی
مکالمه انگلیسی مخصوص والدین
مکالمه زبان انگلیسی برای مقاصد کاری
مکالمه انگلیسی خرید اسباب بازی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
جدیدترین مطالب سایت
» تیشرت زنانه تاریخ : چهارشنبه 21 اسفند 1398
» تیشرت مردانه تاریخ : چهارشنبه 21 اسفند 1398
» آموزش زبان انگلیسی در منزل تاریخ : چهارشنبه 21 اسفند 1398
» تیشرت مردانه را بشناسیم تاریخ : چهارشنبه 01 مرداد 1399
» انواع یقه لباس تاریخ : جمعه 13 تیر 1399
» یقه تاریخ : جمعه 13 تیر 1399
» تیشرت مردانه چیست تاریخ : دوشنبه 19 خرداد 1399
» راهنمای انتخاب عینک طبی تاریخ : دوشنبه 19 خرداد 1399
» ادبیات زبان انگلیسی تاریخ : دوشنبه 04 فروردین 1399
» زبان جهانی زبان انگلیسی است تاریخ : جمعه 01 فروردین 1399
مطالب پر بازدید
مطالب پر بازدید
لایف استایل ایرانی
توضيحات بنر تبليغاتي
توضيحات بنر تبليغاتي
توضيحات بنر تبليغاتي
لایف استایل ایرانی